Ga naar de inhoud

Uw vlucht vertraagd of geannuleerd door drukte op Schiphol of een andere luchthaven?

Door drukte op Schiphol en andere luchthavens krijgen reizigers helaas te maken met lange wachtrijen en zelfs geannuleerde vluchten. In de onderstaande vragen en antwoorden lees je wat dit betekent voor jouw Unigarant Reis- en Annuleringsverzekering.
Veelgestelde vragen
Vanwege de drukte op de luchthaven heb ik mijn vlucht gemist. Ik heb mijn ticket moeten omboeken of heb een nieuw ticket gekocht. Is dit verzekerd?

Nee, dit is niet verzekerd. Wij adviseren je contact op te nemen met jouw reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij.

Vanwege de drukte op de luchthaven heb ik een dag vakantie gemist. Is dit verzekerd?
Door drukte op de luchthaven heb ik mijn vlucht gemist en mis ik een aansluitende vlucht. Is dit verzekerd?
Door drukte op de luchthaven heb ik mijn vlucht gemist en kan ik mijn huurauto niet ophalen of mis ik een excursie. Is dit verzekerd?
Ik heb mijn reis zelf samengesteld. Vanwege de drukte op de luchthaven heb ik mijn vlucht gemist en wil ik de rest van mijn reis annuleren. Is dit verzekerd?
Hulp nodig?

Stuur dan een bericht via het contactformulier. Of bel ons op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur. We helpen je graag verder.

Cookies
https://www.unigarant.nl/wp-content/uploads/2024/06/ugtlogo.png